סטנד אפ ליום הולדת 50 – מופע בלתי נשכח לכם ולאורחים

יום הולדת הוא יום מיוחד, שחוגגים רק פעם בשנה. יום הולדת 50 זה לא עוד יום הולדת, זה יום המציין יובל שנות חיים, יום הולדת מיוחד שראוי לחגיגה מיוחדת ושונה מכל השאר. אז מה אתם עושים בדרך כלל ביום הולדת? הייתם כבר בכל המסעדות, חגגתם בבית עם הילדים ועם חברים, עשיתם מסיבת הפתעה, וקניתם מתנות, ובעצם אתם מכירים כבר את הכל. אבל יום הולדת 50 זאת ההזדמנות שלכם לעשות משהו אחר באמת, לחגוג בצורה שונה ובלתי נשכחת, שבאמת תעלה חיוך ותכניס שמחה בלב של האיש החוגג יובל שנים לחייו.

יום הולדת 50 הוא יום מיוחד, שמצריך חגיגה מיוחדת

סטנד אפ ליום הולדת 50 היא תכנית שלמה עמוסת צחוקים, הפתעות ורגעים מרגשים שיהפכו את יום ההולדת לחוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת. אתם קובעים את היום, את השעה ואת המקום, ואני שולחים אליכם סטנדאפיסט מקצועי, שיגלגל אתכם על הרצפה, וידאג שהחיוך יישאר על פני כל האורחים מתחילת האירוע ועוד שבוע שלם לאחריו. מופע סטנד אפ ליום הולדת 50 מבוסס על מופע אלתור קומי בהשתתפות האורחים. במסגרת המופע מוזמנים האורחים אל הבמה למשימות אלתור משעשעות על נושאים שונים ומגוונים מכל התחומים.

חוויה נהדרת ליום הולדת מיוחד

דמיינו את האורחים שלכם עולים על הבמה בזה אחר זה, מאלתרים בספונטניות משפטים וסיפורים מצחיקים, המשעשעים את כל הקהל סביבם. זוהי בהחלט חוויה מיוחדת שתשמח לא רק את בעל השמחה, אלא גם את כל האורחים המשתתפים באירוע. ערבי גיבוש אפשר לערוך בכל מקום, בביתכם, במסעדה, במועדון, או במסגרת הפקה שלמה שאנו נערוך עבורכם עם כל מה שצריך מסביב. "קלה להצגה", ערכה כבר עשרות רבות של ימי הולדת מיוחדים וייחודיים עם מופעי סטנד אפ ומגוון מופעים אחרים מכל הסוגים. אז בפעם הבאה שאתם חוגגים יום הולדת, בין אם לגיל 50 ובין אם לכל גיל אחר, זיכרו שאפשר לעשות את זה הרבה יותר כיף ממה שהכרתם עד כה. צרו עימנו קשר עוד היום, ותוכלו להתרשם ממבחר המופעים והפעילויות שאנו מציעים, וביניהם מופע סטנד אפ ליום הולדת 50.

טיפים ליום הולדת 50:

  • תמיד לסדר את האורחים בישיבת תיאטרון (שורות) או בח'. כך כולם שותפים למופע ולחגיגה ולא עסוקים בקיש תרד…
    במיוחד כאשר האורחים ישובים בסיס שולחנות עגולים הם פחות מעורבים בתוכן האירוע.
  • עדיף "פינגר פוד" אוכל קטן ולא כבד כדי שיהיו קלילים להופעה/הפעלה.
  • עדיף לשמור לסוף האירוע:
    1. קינוחים – כי ככה כולם נשארים (אי אפשר לוותר על עוגה..במיוחד אנחנו הנשים).
    2. ומצגת- מכיוון שהיא מורידה אנרגיה מכיוון שהיא בדרל כלל מלווה המוזיקה רכה והחשכת המקום והיא מרגשת.לכן מומלץ לסגור אירוע עם מצגת.