מארגנים ערב גיבוש או יום כיף לחברה ?!

שירי זלמן מציעה לכם גיבוש לעובדים לצוות "מודולאריים" התפורים במיוחד לכל מסגרת.

אחת הדרכים המומלצות לכל חברה – עסקית או פרטית – לחזק את הקשר בין עובדיה או חבריה היא גיבוש לעובדים. זהו זמן איכות אשר, במבנה והתוכן הנכון, מחבר בין האנשים, גורם להם להעמיק את ההיכרות זה עם זה, ולעיתים גם להכיר זה את בן זוגו או את משפחתו של זה, מביא אותם למצבים בהם לא היו קודם ביחד ומלכד אותם.

גיבוש לעובדים הם קודם כל בילוי של כייף והנאה. הם תמיד ילוו באוכל טעים, במשקה טוב, והעיקר- בתוכן המתאים לכל המשתתפים. "קלה להצגה" מציעה לכם גיבוש לעובדים "מודולאריים" התפורים במיוחד לכל מסגרת.

שירי זלמן היא שחקנית, בדרנית, כותבת במאית ומאלתרת בחסד, המנוסה מאד בהרכבים קומיים, הופעות סטנד-אפ, הנחיית משחקי חברה ואלתור. לכן, גיבוש לעובדים אותם היא מנחה הם מגוונים, מקוריים וכיפיים.

קטע סטנד-אפ או מערכון המתאים לאירוע הנתון, אשר נכתב על ידי שירי ומשתמש בחומרים על החברה, על סמך תחקיר עליה, יהיה תמיד מצחיק, משחרר ומהנה. שעשועון טריוויה על החברה, למשל, יהיה מצחיק וכייפי, ויחד עם זאת יהדק את הקשר בין העובד לחברה ולכל חבר בה.

הפעלת סלטרון במשך יום גיבוש לעובדים היא כייף מיוחד בפני עצמו. סלטרון הוא שעשועון בו המשתתפים מחולקים לקבוצות, המתחרות זו בזו במשימות מצחיקות המשולבות במשימות סביב החברה כמו: תפזורת מונחים מקצועיים, כתיבת פרסומת או המנון למחלקה או למוצר, ועוד.

זוהי פעילות תוססת מלווה במוסיקה, הגורפת את כל המשתתפים ומפעילה את הדמיון, היצירתיות ושיתוף הפעולה שלהם. זה הזמן לגילוי כישרונות נסתרים, להכרת הפן האחר של חברך היושב בסמוך אליך במשרד, פן אותו לא יכולת להכיר בזמן העבודה.

ערבי גיבוש לעובדים כאלה, בהנחייתה של שירי זלמן, והשזורים בהומור בטעם טוב ובמוסיקה, הם חוויה משחררת ובלתי נשכחת, היוצרת גיבוש באווירה חופשית וכייפית. ההשקעה בעובד תניב את פירותיה עד מהרה: הידיעה שהחברה משקיעה בעובד לא רק בתחום העבודה, אלא גם ביצירת אווירה טובה והרגשה טובה שלו, והעמקת הקשר בין המשתתפים, תשפיע בהכרח על היחסים ביניהם, על יחסם לחברה בה הם מועסקים וכך גם על האכפתיות שלהם ועל איכות עבודתם.