חגיגה מצויינת לעובדים מצטיינים

לאורך כל השנה אתם מעודדים את עובדיכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר בעבודה. מרבית העובדים נותנים מעצמם כדי שהארגון בו הם עובדים יצליח, יתקדם ויצמח. אחת לשנה אתם רוצים לתגמל אותם על כך, ועל כן אתם בוחנים את פעילותם לאורך כל השנה, ובוחרים את המצטיינים שביניהם. כל המאמץ הזה אמור להתנקז בסופו של דבר לכדי אירוע עובדים מצטיינים שבו מראה הארגון את הערכתו לעובדים שעשו ותרמו הכי הרבה לצמיחתו והצלחתו.

עובד מצטיין, תנו לו את הטוב ביותר

אירוע עובדים מצטיינים בלתי נשכח הוא המומחיות שלנו, מומחיות שצברנו לאורך כל שנות פעילותינו כאמנים ואנשי מקצוע. מגוון רחב של מופעים, מופעי סטנד אפ, מופעי אלתור, אירוע שירה בציבור, מסיבות ריקודים, הרצאות במגוון רחב של נושאים כלליים ואקטואליים, והכל מועבר על ידי אנשי מקצוע ואמנים מהשורה הראשונה, לצד אנשי הפקה מיומנים שמסוגלים פשוט לעשות הכל כדי שהאירוע שלכם יהיה האירוע שכולם יזכרו הרבה הרבה זמן אחרי שהוא כבר ייגמר. בין שאתם מדמיינים אירוע עמוס הומור, אירוע רציני ומעשיר, ובין שאתם מחפשים אירוע קליל עם מסיבת ריקודים על חוף הים, אנו יכולים לעשות זאת עבורכם.

האירועים הטובים ביותר לעובדים מצטיינים

אצלנו בחברת שירי זלמן – קלה להצגה, צברנו ניסיון של עשרות רבות של אירועים לעובדים מצטיינים. בין שאתם חברה גדולה, ובין שאתם חברה קטנה או בינונית, ורוצים לחגוג אירוע עובדים מצטיינים יוצא דופן, כזה שהעובדים יוקירו ויעריכו, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולהתרשם ממגוון הפעילויות שאנו מציעים. לאחר פנייתכם, נשב יחד ונתכנן לכם אירוע בלתי נשכח בהתאם לצרכים שלכם, התקציב העומד לרשותכם, הציפיות שלכם מהאירוע, וכמובן גודל האירוע, מספר המשתתפים, מספר העובדים המצטיינים וכדומה. אם תרצו להכין מגן או גביע עבור העובדים המצטיינים, אנו נוכל לארגן זאת עבורכם ללא שום בעיה. מצגות תמונות וסרטונים, הצגות ומופעים בשיתוף עובדי הארגון ויצירת אווירה חמה, נעימה ועמוסת הומור. כל האפשרויות פתוחות, ואנו נתמוך בכל רעיון שיעלה לכם. בנוסף, נוכל לתרום לכם מניסיוננו אנו, להציע הצעות משלנו, ובעיקר לעשות ולבצע כל רעיון שעולה בראשכם. צרו עמנו קשר עכשיו ונתחיל לעבוד יחד על אירוע עובדים מצטיינים הקרב ובא.

שירי זלמן – קלה להצגה תדאג לארגן לכם אירוע עובדים מצטיינים ו- ערבי גיבוש מצחיקים ומיוחדים.


טקס פרס העובד המצטיין בסגנון סטנדאפ

ערב קולח ומבדר ששם את העובדים במקום הראשון!

לאחר תחקיר ייכתב על כל מחלקה, אגף או סניף סטנד-אפ או מערכון כדי להציג את תחום עבודת העובד המצטיין הנבחר.
בהזמנת העובד לקבלת התעודה יוגש כקטע סטנד אפ קצר שמתאר אותו באופן אישי מצחיק ומכבד.

טקס פרס העובד המצטיין בסגנון האוסקר

ערב נוצץ שכולו מוקדש לעובדים!

האירוע נפתח עם מוזיקת רקע נעימה ומינגלינג שמתחיל בשטיח אדום.
לאחר שמתיישבים מתחילה מצגת האוסקר שמציגה את ה"מועמדים" ואת "הזוכים" בפרס האוסקר שהוא בעצם פרס העובד המצטיין.
ועל כל אחד מהזוכים נכתבות מילים מהללות ע"פ תחקיר שיעשה מול החברה.