סטנד אפ למסיבת פרישה

אם אתם מחפשים מופע או פעילות מקורית שתסבוב סביב הפורש – הגעתם למקום הנכון!
** מופע סטנד אפ על הפורש ואורחיו**
מופעי סטנד אפ מועבר על ידי אמנים מוכשרים ומקצועיים המאומנים בשיתוף הקהל בצורה מצחיקה, מרגשת ומשחררת.

מה זה סטנד אפ למסיבת פרישה?
אתם ממלאים תחקיר על הפורש. ואנחנו מעבדים את זה לידי סטנד אפ מצחיק, מרגש ומכבד!!!
הדמות אותה אנחנו מגלמים היא או החוגג עצמו או דמות שנבחר יחד.
אז קדימה לעבודה.

מה תקבלו:

  • סטנד אפ שנכתב עבורכם על הפורש בדמותו (ע"י חיקוי שלו) או בדמות פיקטיבית.
  • שעשועון טריוויה על הפורש. כתוב מצחיק ומשתף חלק מהאורחים.
  • הפעלה מצחיקה, צבעונית ומקורית.
  • ..בקיצור ערב שלא ישכח!!!

חשוב לציין: הכל כתוב בצורה מכבדת והטקסט יעבור בדיקה שלכם לפני האירוע!!!

לכל אירוע שאתם מעוניינים לעשות, אפשר להעניק אופי ייחודי ומיוחד שיהפוך אותו לאירוע בלתי נשכח, באמצעות מגוון רחב של מופעים, הצגות ופעילויות חברה משעשעות. בין שמדובר באירוע מסיבת פרישה, יום הולדת 50, ערבי גיבוש או אירוע עובדים מצטיינים, לנו בחברת – קלה להצגה, יש שורה של פעילויות שישדרגו לכם את האירוע, ויהפכו אותו לאירוע שזוכרים אותו הרבה הרבה אחרי שהוא כבר נגמר.

מגוון רחב של אירועים והפעלות לכל מטרה

כבר ארגנתם והשתתפתם בכל כך הרבה אירועים מכל הסוגים, ותמיד זה נגמר אותו דבר. יושבים במסעדה, או יושבים בבית, מדברים, צוחקים, אוכלים קצת כיבוד ושותים, ובזה זה נגמר. חגגנו. אבל איכשהו כבר בבוקר שלמחרת האירוע נשכח, ואפילו תמונות חדשות ומעניינות קשה למצוא מאותו אירוע. כשחוגגים משהו חשוב כמו מסיבת פרישה, יום הולדת 50, או כל יום הולדת עגול. חשוב להכניס פעילות אחרת ושונה שתהפוך את האירוע לאירוע מיוחד ובעל משמעות. לרשותכם מבחר גדול של פעילויות ומופעים.
הייחודי היות הוא: מופע סטנד אפ למסיבת פרישה , מופעי אלתורים, מופע יחיד או מופע קאסט מלא.
כל סוגי המופעים שאתם יכולים להעלות בדעתכם, מנוהלים על ידי אנשי מקצוע ואמנים מוכשרים, ומאורגנים על ידי אנשי הפקה מיומנים שמסוגלים לעשות פשוט הכל. אנחנו נדאג לכם להכל. בין שאתם מחפשים מקום, קייטרינג, צלם, די.ג'יי, ובין שאתם פשוט רוצים פעילות חברתית שתהיה הדובדבן של הערב, אנחנו נארגן את זה עבורכם מאלף ועד תו, ונעשה את זה בצורה הטובה ביותר.

אנחנו עושים בשבילכם הכל

בין שמדובר באירוע מסיבת פרישה, ובין שמדובר במסיבת יום הולדת, מסיבת סוף שנה או אירוע עובדים מצטיינים. בין שאתם רוצים לארגן אירוע בחיק הטבע, ובין שאתם מעדיפים אירוע סולידי באולם סגור, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולהתרשם ממגוון הפעילויות שאנו מציעים. נשב יחד, נבדוק מהם הצרכים שלכם, מהו התקציב העומד לרשותכם, ומהו אופי האירוע שאתם מעוניינים לארגן, ונבנה לכם אירוע יוצא דופן וחד פעמי שכולם יזכרו אותו כאירוע מהנה ושמח, שפשוט היה כיף להיות בו.