יום כיף לצוות, יום גיבוש וצחוקים

הצוות שלכם עובד ומשקיע לאורך כל השנה, ואתם רוצים להעניק להם לפחות פעם אחת במהלך השנה, פסק זמן עם יום כיף שכל כולו כיף אחד גדול. אז אתם מחפשים פעילויות שיכולות לשמח את החבר'ה, פעילויות שיהפכו את היום הזה ליום בלתי נשכח, ליום שיטעין להם את המצברים לעוד שנה שלמה עד יום הכיף הבא. מה דעתכם על מופע סטנד אפ ליום כיף לצוות למשל? מופע שלם שכולו צחוקים, אילתורים וחיוכים, ובהנחיית אמני סטנד אפ מקצועיים בעלי ניסיון רב. אין ספק שמופע סטנד אפ יכול להיות ההבדל בין עוד יום כיף, ובין יום כיף שהופך ליום גיבוש, וחיבור אמיתי בין אנשים.

מופע מצחיק, משחרר ומחבר.

בין שאתם עושים יום כיף בחיק הטבע, בבית מלון או בבריכה, ובין שאתם עורכים אותו במשרדי החברה, תנו לנו את התאריך, את השעה ואת המקום ואנחנו נשלח לכם אמן סטנד אפ מקצועי שיגלגל את כל אנשי הצוות על הרצפה ויצחיק אותם מתחילת המופע ועד שבוע שלם לאחריו. פעילות סטנד אפ ליום כיף לצוות היא למעשה תכנית שלמה עמוסת צחוקים, הפתעות ורגעים מרגשים שיהפכו את יום הכיף ליום בלתי נשכח של גיבוש ופתיחות. מופע הסטנד אפ הוא מופע שמורכב בסטנד אפ מותאם אישית. כלומר סטנד אפ -שנכתב עליכם!!!!ואילתורים בהשתתפות הקהל, במסגרתו עולים האורחים אל הבמה ומשתתפים במשימות אלתור משעשעות על מגוון רחב של נושאים מכל התחומים.

ללא ספק זה יהיה אירוע שידבו עליו כל השנה!

מופע אלתור לחברי הצוות הוא בהחלט חוויה מיוחדת המובילה לגיבוש כלל חברי הצוות, ולשחרור מכל המתחים המלווים את עבודת הצוות ביום יום. אנחנו בחברת – קלה להצגה ערכנו כבר עשרות רבות של מופעים מכל הסוגים ומופעי סטנד אפ ליום כיף לצוות במגוון רחב של חברות ברחבי הארץ. אז בפעם הבאה שיש לכם אירוע שאתם רוצים לחגוג, בין אם זה אירוע גיבוש לצוות, ובין שזה יום הולדת, מסיבת פרידה או כל אירוע אחר, צרו עימנו קשר כדי לבדוק על איזה מופע אנחנו ממליצים לאירוע שלכם. בנוסף, נוכל לסייע לכם בארגון האירוע כולו, להמליץ על מקום, ולארגן את כל הדברים מסביב כדי להבטיח שיום הכיף לצוות שלכם יהיה יום מוצלח שכולם יאהבו.
קלה להצגה תדאג לארגן לכם סטנד אפ ליום כיף לצוות ו- ערבי גיבוש מצחיקים ומיוחדים.